Gwarancja, reklamacje i zwroty

1. Gwarancja

Wszyscy nasi Kontrahenci otrzymują od nas gwarancję terminowych realizacji zamówień i utrzymywania konkurencyjnych cen na cały asortyment. Oprócz tego, w zależności od kategorii produktowej, niektóre towary posiadają tradycyjną gwarancję producenta. Każdy z tych towarów, które posiadają taką gwarancję posiada kartę gwarancyjną, na której wyszczególnione są drobiazgowo zasady udzielania gwarancji.

2. Reklamacje i zwroty

W przypadku jeśli otrzymaliście Państwo towar uszkodzony, wadliwy lub niesprawny istnieje możliwość złożenia reklamacji na podstawie przesłanego formularza. Po otrzymaniu poprawnie wypełnionego formularza reklamacji niezwłocznie zajmiemy się jego analizą i nie później niż w ciągu 14 dni prześlemy odpowiedź na zgłoszenie. Zawsze w razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji i służymy wszelką pomocą – zapraszamy do kontaktu.

Formularz reklamacyjny możecie Państwo w każdej chwili pobrać z tego linku.

W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana wysyłamy towar na koszt nabywcy, zgodnie z cennikiem dostaw podanym w tej zakładce.