FAQ

Poniżej prezentujemy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli jednak nie znalazłeś odpowiedzi, skontaktuj się z nami.

Jeżeli zapoznałeś się z pełną ofertą i jesteś zainteresowany dołączeniem do wielu zadowolonych firm i nawiązaniem współpracy z nami, zarejestruj się na tej stronie i poczekaj na aktywację konta w serwisie.

Ceny na wszystkie produkty widoczne na platformie zakupowej dostępne będą po zalogowaniu. Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się w serwisie i poczekaj na aktywację konta przez administrację. Jeżeli masz już konto, a nie pamiętasz hasła, kliknij przypomnienie hasła w zakładce rejestracja.

Aby założyć konto w systemie sprzedażowym udaj się na tę stronę i wypełnij wszystkie niezbędne pola. Po przesłaniu formularza czekaj na maila potwierdzającego aktywację konta w serwisie.

W celu dodania adresu email do newslettera zjedź na dół tej strony – w stopce możesz dodać swój adres email do newslettera. Jeśli z jakichś względów nie będzie to możliwe z przyczyn technicznych, daj znać postaramy się pomóc.

Każde zamówienie posiada swój indywidualny status w systemie, o każdorazowej zmianie każdy Klient jest informowany mailowo, na adres wskazany podczas składania zamówienia. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości pozakupowej skontaktuj się z nami – postaramy się pomóc.

Mniej więcej co tydzień przyjeżdża do naszych magazynów nowa dostawa produktów. Wówczas potrzebujemy kilku dni na rozładunek, spisanie, sesję zdjęciową i wstawienie produktów na sklep. Każdego dnia pracujemy nad tym, aby asortyment hurtowni był coraz atrakcyjniejszy!

Jeżeli straciłeś kontakt do swojego opiekuna handlowego, skontaktuj się z sekretariatem abyś mógł niezwłocznie otrzymać odpowiedź lub też, na Twoją prośbę, opiekun handlowy skontaktuje się z Tobą.

Zamówienie, które zostało opłacone z obowiązkiem zapłaty nie może zostać anulowane. Przy składaniu zamówienia została zawarta umowa sprzedaży, która obowiązuje dwie strony.

W przypadku dalszych pytań zapraszamy do kontaktu.